Często zadawane pytania (FAQ)

Zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta tel. 662- 273- 263.
Pracownicy działu są do dyspozycji w dni robocze w godzinach od 09:00 do 15:00. Można również zgłaszać tego typu problemy na adres: bok[małpa]pigmejka.pl.Jednakże w celu usprawnienia obsługi zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Również zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Obsługi Klienta (telefony oraz adres mailowy podane powyżej).

Tak. W tym celu należy się skontaktować z Działem Obsługi Klienta tel. 662- 273- 263. Po uzyskaniu wszystkich informacji (dane adresowe, wybrane produkty, itp.) zamówienie zostanie złożone przez pracownika działu. Klient ma możliwość wyboru płatności (przy odbiorze, czy też z góry). W przypadku płatności z góry, po złożeniu zamówienia na adres mailowy klienta wysyłany jest link, który kieruje do strony operatora płatności (transferuj.pl) w celu opłacenia zamówienia. Zamówienie jest przyjmowane do realizacji w momencie zaksięgowania płatności.

Tak. Istnieje możliwość sprzedaży w siedzibie firmy w Olsztynie.Zakupy te są premiowane dodatkowym rabatem w wysokości 3%. Indywidualny kod uprawniający do sprzedaży rabatowej wysyłamy na adres e-mail kupującego.

W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco,od momentu opłacenia zamówienia do samej dostawy mijają średnio 2-3 dni robocze. W przypadku zamówień dotyczących wybranych mebli, przedmiotów wielkogabarytowych i innych produktów sprowadzanych na zamówienie, termin dostawy wydłuża się – w zależności od rodzaju asortymentu. Szczegółowa informacja o czasie wysyłki zostanie przekazana przez Dział Obsługi Klienta.

Po złożeniu zamówienia można dokonać korekty zamówienia,lub dopisać nowy artykuł.Prosimy o kontakt w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta.

Gwarantujemy prawo zwrotu zamówionego, lecz nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do firmy Kaj na własny koszt łącznie z wypełnionym dokumentem zwrotu. Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.

Tak.Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub na życzenie klienta fakturę.Paragon lub faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce łącznie z kosztami dostawy.

Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku, gdyż zależą od podsumowania wartości koszyka. Zobaczysz je na stronie, podczas ostatniego etapu składania zamówienia (w koszyku).

Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający.

Tak. Darmowa dostawa obowiązuje w przypadku przesyłek odbieranych w siedzibie firmy bez względu na wartość całego zamówienia. Przy zamówieniach realizowanych powyżej określonej kwoty, również oferujemy darmową dostawę.

Tak. Przed złożeniem zamówienia konieczny jest kontakt (najlepiej telefoniczny) i ustalenie szczegółów dostawy.

Tak, jest taka możliwość. Należy jednak pamiętać, że w przypadku dostawy kurierem, płatność za pobraniem może się odbyć tylko za pomocą gotówki.

Jeśli nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania, zawsze informujemy o tym klienta, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy też chce anulować całe zamówienie.

Aktywacji kodu rabatowego należy dokonać na stronie https://www.pigmejka.pl/code przed planowanym dodaniem towarów do koszyka sklepowego. Wówczas zobaczą Państwo ceny towarów obniżone o wartość kodu rabatowego już w trakcie przeglądania towarów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel