Współpraca

Porozmawiajmy w jaki sposób Pigmejka, może Ci pomóc w aranżacji firmowych wnętrz i rozwoju Twojego biznesu

Bez względu na to jaką firmę prowadzisz, z nami udekorujesz dom weselny, ozdobisz wnętrza hotelowe, dodasz stylu aranżacji swojej restauracji oraz wyposażysz domowe biuro. W pigmejka zajdziesz stylowe meble, nietuzinkowe dekoracje i akcesoria biurowe, a także mnóstwo aranżacyjnych inspiracji. Pragniemy zaproponować Ci współpracę polegającą na korzystnych dla Ciebie warunkach finansowych.
Skontaktuj się z nami i znajdź stylowe produkty, dzięki którym poprowadzisz swoją firmę z zadowoleniem.

Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom zakupów B2B , sklep pigmejka.pl serdecznie zaprasza do współpracy wszystkich klientów biznesowych, agencje reklamowe i architektów wnętrz.

Dlaczego warto z nami współpracować:

Realizujemy wszelkie zamówienia
Realizujemy każde zamówienie na potrzeby własne, na potrzeby Państwa Kontrahentów lub też dla potrzeb marketingowych.

Jesteśmy elastyczni
Wspieramy zarówno wielkie projekty jak i te mniejsze. Zapewniamy stałe, terminowe oraz jednorazowe zlecenia.

Posiadamy bogatą ofertę ponad 10000 produktów
Stworzyliśmy ofertę hurtową bazując na naszym długoletnim doświadczeniu oraz współpracy partnerskiej z wieloma producentami i importerami.

Sprzedajemy znane i cenione marki
Doceniając nasz profesjonalizm i uczciwość kupiecką znani i cenieni producenci współpracują z nami od wielu lat.

Zapewniamy wysoką jakość produktów i wyjątkowo niskie ceny
Dzięki zaufaniu, jakim obdarzają nas dostawcy, możemy zaproponować naszym Klientom najwyższą, jakość oraz konkurencyjne warunki zakupu naszych produktów.

Główne korzyści ze współpracy z nami:

  • Opieka dedykowanego handlowca.
  • Bogaty asortyment dostępny od ręki.
  • Możliwość sprowadzenia towaru pod indywidualne zamówienie.
  • Atrakcyjne ceny.
  • Szybkość i terminowość realizacji zamówień.
  • Sprawna logistyka.
  • Bezpieczeństwo transakcji.

Rozpocznij z nami współpracę w 3 prostych krokach!

Aby rozpocząć z nami współpracę wystarczy wypełnić formularz i przesłać wymagane dokumenty. Po zaakceptowaniu przez nas Państwa danych zostanie do Państwa konta przypisany rabat, a ceny w sklepie będą automatycznie odpowiednio zmniejszone. Ponadto będą mogli Państwo zobaczyć oferty promocyjne przeznaczone tylko dla zakupów hurtowych. W celu nawiązania współpracy proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1 Zarejestruj się Wejdź na stronę rejestracji hurtowników i załóż konto. W załącznikach dołącz zeskanowany odpis z KRS lub CEIDG. Dokumenty powinny być w odpowiedniej rozdzielczości, aby możliwe było odczytanie danych w nich zawartych.
2 Poczekaj na akceptację Nasi pracownicy sprawdzą przesłane dokumenty i w razie wątpliwości skontaktują się z Państwem. Po zaakceptowaniu konta zostaną Państwo powiadomieni o tym fakcie drogą mailową.
3 Kupuj po cenach hurtowych Zaloguj się na swoje konto i zobacz indywidualne rabaty oraz dostępne dla Ciebie promocje. Przeglądając produkty będąc zalogowanym zobaczysz ich ceny hurtowe.
Zaufane Opinie IdoSell
4.51 / 5.00 132 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-01-22
100% satysfakcji Polecam
2020-02-04
ok.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel