Wysyłka

Koszty wysyłki:

Wysyłka

Dokładamy starań, aby zakupione w naszym sklepie produkty, zostały dostarczone jak najszybciej pod wskazany adres.Mając na względzie bezpieczeństwo oraz komfort odbioru przesyłki, korzystamy z usług uznanych firm kurierskich: Pocztex, Inpost, FedEx, DPD oraz Shenker. 

Zamówienia wysyłane są z 7 magazynów na terenie całego kraju, w związku z tym może zdarzyć się sytuacja, że produkty znajdujące się w Twoim zamówieniu, zostaną podzielone i wysłane oddzielnie różnymi firmami kurierskimi.

W takim przypadku otrzymasz od nas e-mail, w którym otrzymasz dokładną specyfikację sposobu realizacji  zamówienia z jego podziałem na poszczególne cząstkowe zamówienia.

 

Sposoby wysyłki zamówień 

Wszystkie produkty wysyłamy albo w paczkach, albo na paletach.

Paczkami wysyłamy: dekoracje, lampy, akcesoria kuchenne, obrazy i tapety oraz mniejsze meble (półki,szafki ,nieduże konsole, komody i stoliki).

Na paletach wysyłamy:pojedyncze większe meble oraz zamówienia złożone z wielu mniejszych dekoracji i mebli lub z dużej ilości ceramiki i dekoracji.

 

Termin doręczenia zamówienia

Na termin, w którym zostanie doręczona Ci przesyłka składa się termin wysyłki zamówienia (wskazany na karcie produktu) i czas na dostawę przez kuriera. Czas na dostawę przez kuriera wynosi z reguły od jednego do dwóch dni roboczych licząc od dnia wysłania  przesyłki od nas z magazynu.

Może się zdarzyć, że okres oczekiwanie na realizację zamówienia zostanie wydłużony. W takim przypadku każdorazowo informujemy telefonicznie. 

Przesyłki wysyłane paczką doręczane są zwykle w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia wysłania zamówienia z magazynu. Firmy kurierskie doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku.

*Jeśli jesteś zainteresowany dostawą w sobotę, skontaktuj się z nami, podając adres dostawy. Sprawdzimy dostępność takiej usługi i jej koszt.

Przesyłki wysyłane na paletach doręczane są od 1 do 2 dni roboczych od dnia wysłania zamówienia z magazynu. Kurierzy doręczają palety od poniedziałku do piątku.

 

Godziny dostawy zamówień

Przesyłki wysyłane paczką: dostarczane są zazwyczaj od około godziny 9.00 do godziny 16.00. Godziny doręczenia uzależnione są od kodu pocztowego odbiorcy i w przypadkach mniejszych miejscowości godziny mogą ulec wydłużeniu do ok. godz. 18.00.

Przesyłki wysyłane na paletach: dostarczane są najczęściej w przedziale czasowym od 9.00 do 15.00. Firmy kurierskie nie realizują przesyłek paletowych na konkretne godziny.

 

Wnoszenie przesyłek

Przesyłki wysyłane paczkami objęte są usługą wniesienia.

Przesyłki wysyłane na paletach nie obejmują usługi wniesienia. W przypadku przesyłek paletowych obowiązek wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy. Uprzejmie prosimy o zapewnienie sobie pomocy do wniesienia.

 

Pozostałe informacje 

1. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Polski. W przypadku planowanej dostawy do innego kraju, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem tel. 662 273 263  lub za pośrednictwem e-mail: bok@pigmejka.pl, podając adres dostawy celem ustalenia jego kosztu wycenimy dla Ciebie koszt takiego transportu.

2. Jeśli we wskazanych przez kuriera godzinach dostawy nie możesz odebrać przesyłki pod adresem domowym, prosimy o wskazanie adresu dostawy, pod którym będziesz mógł ją odebrać. Zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie przed wysyłką zamówienia.

3. Kurier zostawia awizo podczas nieobecności pod wskazanym adresem. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia - w przypadku dwukrotnej nieobecności, przesyłkę należy odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej.

4.W przypadku wysyłki za pobraniem, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty pobrania. 

5. Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy nie nosi ona śladów mechanicznego uszkodzenia (na przykład wgniecenia kartonu i rozerwania ). Jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób naruszone prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i  spisać protokół szkody oraz dołączyć go do reklamacji. Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu zostanie odkryte po jego odejściu, odbiorca ma 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki. Uprzejmie prosimy o dopilnowanie tego terminu w razie potrzeby.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel